۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۷

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اعلام کرد؛

تصویب ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبار ورزشی در استان همدان

تصویب ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبار ورزشی در استان همدان

همدان-سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه ورزش قابل توجه است، گفت: در این زمینه بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان مصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حقیقی سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات زیادی در حوزه ورزش داریم و باید به طور خصوصی ورود پیدا کنیم تا شاهد ارتقای همه جانبه باشیم، افزود: هر آنچه که برای ورزش استان نیازمند است باید به آن بپردازیم، افزود: دو استخر مریانج و الوند در اختیار اداره ورزش و جوانان است و مورد استفاده عموم قرار دارد.

وی افزود: تعداد پنج پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح می‌شود از جمله خانه کبدی کبودرآهنگ، مینی چمن آبشینه، زمین چمن مصنوعی لتگاه، سالن ورزشی توچه غاز ملایر و سالن باستانی مریانج است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه ورزش قابل توجه است، افزود: در این زمینه بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان مصوب شد که به پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تعلق می‌گیرد و این اعتبار علاوه بر اعتبار ملی پروژه‌ها است.

حقیقی با تاکید بر اینکه آسیب‌هایی که در استان همدان است باید اول شناسایی و بعد مورد بررسی قرار گیرد، یادآور شد: مبنا در حوزه جوانان برگزاری دوره و ارتباط با سمن‌ها است تا بتوانند به رفع مشکلات در حوزه جوانان بپردازند.

کد خبر 5564846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha